Outsourcing – Varför SYKES?


Erfarenhet
SYKES har globalt över 40 års erfarenhet av outsourcing av kundtjänst, teknisk support och försäljning via telefon och andra kanaler. Som en del av en världsomspännande organisation och med mer än 25 års lokal erfarenhet i Norden har vi den styrka och kompetens som krävs för att leverera en skräddarsydd lösning för Er och Era behov, och när behoven förändras kan vi med vår flexibilitet anpassa verksamheten. Utöver detta har vi också möjligheten att expandera denna lösning utanför Sveriges gränser till övriga Norden eller andra delar av världen.

Flexibilitet
Vi har den flexibilitet som Ditt företag behöver, att hantera volymsvängningar både under dagen och mellan säsongerna. Vi har outsourcing-lösningar som passar alla, vare sig Ditt företag har 500 eller 15000 inkommande samtal per dag. Glöm heller inte att vi kan hjälpa dina kunder på alla de Nordiska språken i våra pan-nordiska center eller i respektive land.

Kvalitet
Med SYKES som partner garanterar vi Era kunder en professionell kundhantering med fokus på kvalitet och kundnöjdhet. Kvalitetsprocesser baserade på Six Sigma och T.W.O. säkerställer att alla delar av vår hantering uppfyller Era högt ställda mål.

Bra kundtjänst har ett pris – vårt är det bästa
Vi är övertygade om att vi kan utföra Ditt företags kundtjänst/support med högre kvalitet och mer kostnadseffektivt än din nuvarande lösning. Att du dessutom slipper personalansvaret, investeringar i teknologi samt får mer tid över till din kärnverksamhet är en bonus som du får på köpet.

Kontakta oss redan idag så lovar vi att förändra ditt företags framtid.

'
Copyright © SYKES Sweden AB