Outsourcing – Tjänster


SYKES tillhandahåller ett stort antal tjänster inom BPO, outsourcing-området som kundtjänst, teknisk support och försäljning via telefon. Vi har globalt över 40 års erfarenhet av att sköta Ert företags kundkontakter; vare sig det är via telefon, fax, e-post, chat eller sociala medier. De tekniska lösningar vi har till vår hjälp i detta gör att vi kan överträffa Era högt ställda förväntningar. Vi kan skräddarsy våra tjänster för just Era behov, oavsett Ert företags storlek eller tjänster. SYKES kan också med vår mångåriga erfarenhet och kunskap om outsourcing-tjänster vara Er benchmark-partner och ge Er ovärderlig data och förslag till processförändringar som optimerar Er verksamhet. Har ni även behov av våra tjänster utanför Norden hjälper vi även till med att förmedla dessa tjänster. Tveka inte att kontakta oss om Ni har frågor om outsourcing eller om vad vi kan göra för Er.

Kundtjänst
Vi är flexibla och kan erbjuda lösningar för kundtjänst för både små och stora företag. Vi arbetar idag med kundtjänst inom ett flertal branscher som retail, resebranschen, IT och Telekom.

Teknisk support
Med mer än 20 års Nordisk erfarenhet inom teknisk support anser vi oss vara marknadsledande inom detta område. Vi kan erbjuda flera kostnadseffektiva lösningar helt anpassade för Era behov, alltifrån enklare 1st level till mer avancerad 3rd level support.

Försäljning
Använder man SYKES för att hantera sin försäljning via telefon ska man förvänta sig en hög avslutsfrekvens och nöjda kunder. Genom vår unika T.W.O. process kommer ni även att få tillgång till unik data som ger ytterligare dimensioner av Er kunskap om era kunder samt hur väl era processer verkligen fungerar. Vi fokuserar på ingående försäljning, med unik spetskompetens inom resebranschen och telekom, samt utgående B2B.

'
Copyright © SYKES Sweden AB