Kundtjänst

KundtjänstSYKES kan ge ditt företag en professionell kundtjänst eller support med snabbare svar och högre tillgänglighet till en lägre kostnad. Från våra contact centers i Norden kan vi leverera kundservice- och supportlösningar på alla de nordiska språken, antingen onshore i respektive land eller som en nearshore-lösning med alla nordiska språk från ett av våra contact centers. Sedan 2017 har vi även ett center på Cypern från vilket vi kan leverera nordisk kundservice. Vi är mycket flexibla och har lösningar som passar både mindre och större företag. SYKES sköter idag kundtjänst och support för mindre företag med färre än 50 anställda till internationella företag med tiotusentals anställda. Allt utförs med den höga kvalité och professionalism som Du som kund förväntar dig, oavsett storlek på uppdraget.

Många företag väljer idag att lägga ut delar av sin kundtjänst/support för att få en s.k. benchmarkingpartner. Det är ett mycket effektivt sätt att säkerställa att den verksamhet man har in-house eller hos en annan outsourcingpartner är optimerad och marknadsanpassad.

Vad är fördelarna med SYKES?

SYKES har över 40 års erfarenhet att ta hand om kundtjänst och supportavdelningar på ett effektivt sätt. Vi kan erbjuda Ditt företag en ”nyckelfärdig lösning” med:

  • Rekrytering av personal
  • Utbildning av personal
  • Telefonisystem och IVR
  • Löpande processförbättringar

Fördelarna med SYKES är många och innefattar bland annat följande:

  • Kostnadsbesparingar
  • Ingen egen personaladministration som kräver resurser
  • Flexibel lösning som kan hantera säsongssvängningar, kampanjer etc.
  • Inga oväntade kostnader
  • Du får mer tid över och kan fokusera till 100% på din kärnverksamhet

Bra Kundtjänst har ett pris – vårt är det bästa!

Har du några frågor eller vill ha en offert på hur mycket ni kan spara genom att lägga ut Er kundtjänst eller support till oss så kontaktar ni oss här.